June 7, 2013

let me tell you a little something about our cocker spaniel, piri

 ^^^often times he gives me the cold shoulder and looks back to see if i still have a camera in my hand. isn't that look priceless? it makes me laugh just looking at it. he looks so annoyed!^^^

^^^he will out do you in zumba any day. this cocker butt can wiggle its way to anything. even a spot on the bed, right smack in the middle between me and yangkyu.^^^

^^^cocker kisses. well he actually doesn't like to give kisses so we kinda have to force our way to give him one. the only time he attempts to give us a kiss is when he's checking and smelling to see if we ate something good behind his back.^^^

^^^the few times he does look at the camera, he flashes one of this trademark smiles. it lights up our world.^^^

happy friday!
happy weekend.
hope it's dry where you are.

xoxo, 
jane

42 comments

  1. He's so cute! I can't help but wish for a puppy whenever I see Piri!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you! puppies/dogs/pets make life a little bit more special :)

      Delete
  2. That last photo? Piri was made for the camera, no matter how annoyed he seems in the first photo. :)

    ReplyDelete
  3. Piri is seriously the cutest dog!

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    ReplyDelete
  4. Puppy booty wiggles are the best! I always tell my pups to 'give me kisses' and they reluctantly do so... just to make me happy, I think. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yes! his but wiggles are out of this world!

      Delete
  5. What a sweet guy! Puppy kisses are the best - give him a big one for me :) :) x, Kat

    Love and Ace

    ReplyDelete
  6. What a sweet smile! It's no wonder that Piri is such a light in your world :)

    Rowena @ rolala loves

    ReplyDelete
  7. LOL on the cold shoulder and "are you taking another picture" attitude. Cute bug indeed!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha! that first picture kills me! : ) so cute

      Delete
  8. Oh my gosh, this is too adorable for words! Ahhhh he always makes mine, that's for sure. Love that photo of you and piri, it's kinda all sorts of priceless. <3

    ReplyDelete
  9. I love how much you guys adore your little pup!

    7% Solution​

    ReplyDelete
  10. Aww, this is so cute and adorable!

    ReplyDelete
  11. I keep 'awwwing' at these adooorable
    dog pictures ^__^ such a cutiepie! Xx

    ReplyDelete
  12. I give my dogs kisses all the time. All 3 of them love returning them. Piri is seriously the cutest cocker spaniel I've ever seen! -Jess

    ReplyDelete
  13. Aww, he such a sweetie. Piri sounds like a fun zumba companion haha. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha totally!! he sort of hangs out with me when i do zumba at home and looks at me like i'm doing it all wrong lol

      Delete
  14. He is such a sweetheart! Looking at these pictures make me wanna have a puppy!!!!

    ReplyDelete
  15. Cocker Spaniels are seriously the best. I adopted a Cocker Spaniel from a shelter in Daejeon, South Korea and she is the love of my life. She made the journey back to the US with me and is more spoiled than ever.

    And a wagging Cocker bum is the cutest thing ever!

    ReplyDelete
    Replies
    1. what a great story! would love to see pictures of her! :)

      Delete
  16. Aww!! If he could talk!! I love the last pic! So cute!!

    ReplyDelete
  17. I know my cats to do that, they literally turn their heads away when you point a camera at them!

    Ali of

    Dressing Ken

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha! yes! they totally tease us!

      Delete
  18. He's your puppy soulmate. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. that's the perfect description!

      Delete
  19. I really like your photos, and how they look film-like. And your dog's so cute!

    ReplyDelete
  20. Seriously... bosco and piri could be twins! haha They have so many similarities!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) i love meeting and seeing other dogs that are similar to piri!

      Delete

Latest Instagrams

© Winding Ridge Lane . Design by Fearne.