February 26, 2014

hey guys. piri's famous! well kinda...

see this picture? 

it was featured on "a place to love dogs" instagram account this morning. then, piri made it on to this online article as the lead in picture & also as part of the dc snow day photo slideshow (#16 if y'all want to see and gush with me). 

so we think he's kinda famous. just a little bit. yeah?

23 comments

  1. Aw congrats to you and Piri! What a sweet little snow angel!
    It snowed for a few hours in NYC this morning and mercifully stopped by noon.

    Rowena @ rolala loves

    ReplyDelete
  2. Haha, that's so sweet!!! He deserves it :) Have a great Wednesday!

    ReplyDelete
  3. Definitely famous! What a little cutie!! :)
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    ReplyDelete
  4. Totally earned it. Piri's always been a superstar to me!

    ReplyDelete
  5. how fun! he looks great, so i can totally see why he made it onto "place to love dogs"'s the instagram!

    xx rae lovefromberlin

    ReplyDelete
  6. that's so awesome! piri has clout!
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete
  7. AWWWW! Well Piri is a darling so it's no surprise really! <3

    ReplyDelete
  8. Piri looks innocent :)
    would you like to follow each other to keep in touch?
    MY-Emily
    Please, let me know! ;)
    Follow me and I will follow you back for certain
    (leave a blog link at my blog after follow so I can go back ur blog again)

    ReplyDelete
  9. Hehe, congrats to Piri. That's some well deserved fame!

    ReplyDelete
  10. That is such an adorable photo of Piri! Congrats on the feature--that is such a sweet account!!

    ReplyDelete
  11. Awww :3
    Too bad no one credit you! (Or Piri)

    ReplyDelete
  12. Haha congrats to piri!! Piri's little blue shoes and his innocent face must be bringing the fame!!

    ReplyDelete
  13. Of course he's famous - why wouldn't he be?!

    ReplyDelete
  14. No one can stop his cuteness. He must be the cutest cocker spaniel. Congrats Piri, you have become a celebrity :)

    ReplyDelete
  15. I'd say that's famous. And what a lovely dog to become famous :).

    ReplyDelete
  16. Congrats!!!! Piri is made for stardom nothing less :) His adorable eyes in the snow are melting me, cutest thing!

    ReplyDelete
  17. Yay for Piri!! Famous he is! =D I'm so happy for Piri and you =)

    ReplyDelete
  18. yay!! his blue shoes are the cutest :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Winding Ridge Lane . Design by Fearne.